måndag, november 02, 2015

Vardag igen

Så var vi tillbaka i vardagen, dock inget extraknäck förrän på fredag så jag passar på att fixa här hemma, söka lite riktiga jobb och fylla i papper till Mollies nya dagis. Sitter o försöker fila på ett personligt brev till en förskola som lunch assistent, det är inte det lättaste, är kanske inte bäst med att skryta med mina egenskaper även fast just detta känns som något jag verkligen kan!
 Ska se om jag kan hitta ännu fler jobb att söka nu när jag ändå är igång också, Mollie leker så fint så får lite gjort för en gångs skull :)

En rolig grej som jag tror att jag inte skrivit om är att min fina pappa kommer hit över jul, en hel vecka får vi nöjet att ha honom här! Jag längtar jättemycket efter jul nu!! Sitter o kollar julklappar online, letar julinredning och planerar årets julkort. Känns som julen kommer bli mer magisk i år när vi bor i ett land utan palmer och värme, det blir mörkt på kvällarna och man på ett helt annat sätt kan känna stämning även utanför huset!

En till bild från igår

Inga kommentarer: