onsdag, november 18, 2015

Julklappar!

Sådär nu har jag beställt julklapp/födelsedagspresent till Mollan från min pappa, jag har också hittat precis vad jag ska beställa från oss så Mollan är snart färdig, iaf inför jul, måste hitta födelsedagspresenter från oss också men det får nog handlas på mellandagsrean när Decemberlönen har kommit. Killarnas julklappar är inte bestämda ännu, även fast jag har en lång lista på saker som jag kan välja från. Jamie är svårast då han i stort sett helt dissar leksaker, men har hittat ett par Tv-spel och det blir det antagligen från pappa (jag har fått ansvaret för hans presentinköp). Men jag vill helst ge honom något annat också... Ja vi får se, lutar åt mycket böcker här i jul...
Till Alex har jag hittat en junior verktygslåda, han har en på Ingarö som han älskar men jag vill inte ta hit den då den är perfekt för killarna när vi är där. Så tänkte om han fick en här så skulle han vilja gå ut och pyssla mer här. Perfekt present från min pappa som är grejarmannen nr 1, han gillar dessutom att ge bort verktyg ;)



Beställt till Mollan
Beställt till Mollan, skydd till leappaden ovan
Vad Mollie kommer få från oss

Verktygslåda till Alex

Spel till Jamie kanske


Inga kommentarer: