tisdag, november 10, 2015

sjukhusbesök

Gah, är lite irriterad, jag var så inställd på att jag skulle till vårdcentralen med barnen idag för vaccinationer, har planerat hela dan inför det och så skulle jag bara kolla på Smset för o dubbelkolla tiden och så visade det sig att det inte är förrän imorgon... Jag bokade igår om en playdate från idag till imorgon för att vi skulle göra det här och nu måste jag ändra igen... Och barnen har mentalt ställt in sig på att ta sprutor hela dagen och så måste dem liksom göra det imorgon igen, gah så irriterad jag blev på mig själv!

Nå förutom att planera och tänka tokigt så har jag varit till sjukhuset med Pelle och Mollie, inget allvarligt men jag hade en tid för att kolla mitt knä och Pelle en tid för att kolla sina ögon. Jag blev lite sen pga trafik så blev ett snabbt möte med doktorn men i stort sett så ska det göras ny magnetröntgen för o kolla inför eventuell operation och sen återbesök. Pelles ögon var sämre men än är dem inte så illa att han behöver ny operation så det var ju bra!
Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset men till en annan avdelning för att kolla mina händer, vi är liksom defekta familjen här ;)

I övrigt inga stora planer för veckan, avvaktar med planering tills jag fått besked ang ett skrivjobb där jag eventuellt behövdes. Men ska passa Artemis torsdag och fredag iaf.


För två år sen idag så befann jag mig på denna vackra strand!


Inga kommentarer: