onsdag, november 04, 2015

Little things

Tänk att små saker gör mig så tillfredsställd, det är verkligen dags för mig att få ett riktigt jobb, även fast den bollen verkligen är i rullning nu men flera jobb sökta nu och dagisplats på väg! Men idag har jag hunnit med massor och det gör mig så nöjd, vaknade ofrivilligt tidigt och hann både städa badrum, dammsuga nedervåningen och tvätta innan vi gick på lekgrupp. Och efter att Mollie blivit rastad på playgroup så gick vi med Thomi och Artemis till centrum där jag fick köpt det mesta på min lista och även bytt Alex nya skor som hade gått sönder. Fick fixat inför barnens presentkalendrar, köpt lampor så nu har vi ljus i vårt hus igen, köpt saker till Alex kalas i helgen (insåg jag behöver mer än jag hade köpt innan), vattenfilter och en farsdagspresent :) Älskar när allt går rätt väg istf när man inte hittar nåt och man bara lallar runt i centrum...
Nå nu är det bara middagen kvar och sen kryper jag upp i sängen med Netflix och kanske några till jobbansökningar...


Tjejerna var inte så sugna på att va med på kort idag

Höstig bild på Lucy från eftermiddagens promenad

Inga kommentarer: