lördag, november 07, 2015

Flashback friday

Skypade med svärföräldrarna innan och dopskedar kom på tal då dem hade inbrott i somras och blev av med en. Mollie fick aldrig någon och sen vi fick med oss våra bestick från Sverige så har jag fått ljuga och säga att min gamla är hennes för hon blev helt hysterisk o skrek efter sin sked när jag visade Jamie och Alex deras. Hur som helst så ledde detta till att svärisarna ska beställa en ny till henne och till Manne som blev av med sin i stölden och behövde veta hennes födelsevikt och längd. Och som den bästa mamman jag är så hade jag glömt av det, det hade även den bästa pappan gjort så jag gick tillbaka i bloggen och kikade och hittade då förstås massa bebisbilder utöver dem uppgifter jag letade efter. Så idag blev det flashback friday, på sötaste lilla bebis Mollie!






Inga kommentarer: