fredag, november 27, 2015

Nu var det klippt!

Det blev en vända till frisören idag, eller Luigis barber shop som den heter, det var vårt första besök där men långt ifrån vårt sista. Jag tror helt ärligt det var bästa stället vi varit på, både barnen och jag var extremt nöjda med hela upplevelsen och inte minst besöket när vi gick därifrån!

Jamie valde att klippa av sitt långa hår, jag som tyckte han var väldigt fin i det långa håret och bara ville att han skulle trimma det lite var först lite ledsen men nu med resultatet så är jag supernöjd! Jag tycker han blev så himla stilig och jag tycker verkligen han är jättelik sin farbror Manne i många lägen nu!

Alex ville spara sitt hår till långt och var inte alls med på att klippa det när vi gick till frisören idag, men han satte sig i frisörstolen och efter lite instruktioner så fick frisören fram en väldigt fin frisyr som både jag och Alex är väldigt nöjda med så här i efterhand! Och när han klev ur frisörstolen så såg jag för första gången en stor likhet mellan Alex och hans far!
När vi gick från frisören så sa Alex att han vill behålla den här frisyren ist för att spara till långt, jag hoppas han håller fast vid den åsikten!


Snygga killar som förvandlades till Pelle och Manne istf Alex och Jamie

Mollie ville också vara med på bild så det blev en syskonbild

Inga kommentarer: