lördag, november 28, 2015

Klappat och klart?

Det är inte ens december än och vi är nästan helt klara med julklapparna, iaf om allt vi beställt hinner komma innan jul :) Det känns så sjukt skönt så ni anar inte! Det är Alex som är problemet, maxade ut vid hans födelsedag på lego och vill inte ge honom mer nu. Hans andra intresse i livet är minecraft och vi har redan ett par mindre minecraft prylar till honom så vi måste komma på något annat. Men tja det är ju några veckor kvar till jul så det ska vi nog klara av...
Till Mollie har vi inte bara beställt huset i tidigare inlägg utan också lite annat smått och gott så både jul och hennes födelsedag är nästan helt klar. Tänkte komplettera det sista i en butik i centrum som har bra erbjudande på play dough och andra roliga saker som hon gick banans över när vi var där. Måste bara ta mig till centrum utan henne någon dag också...
Sen måste jag förstås köpa något till Pelle men där står jag och väger mellan två olika saker så behöver bara fatta ett beslut.  Och till sist så behöver vi något till min fina pappa som kommer hit, det är en svår nöt att knäcka...  Jag har några idéer dock, men har ni nåt bra tips så lämna en kommentar!


Inga kommentarer: