tisdag, november 24, 2015

lite stressad

Jag känner mig så sjukt stressad av att ha tider att passa hela tiden, det känns som att jag aldrig hinner ikapp.. Idag hade jag tid för att röntga mina händer, något jag kom på vid midnatt igår... Hur som helst gick det snabbt och enkelt då sjukhuset här intill kör röntgen. Något resultat får jag inte än dock utan det får jag vänta med tills jag kommer till min doktor, så antar jag får boka tid där igen. Mer tider att passa... Imorgon ska jag på MRI för mitt knä på ett sjukhus jag aldrig varit vid, tiden är dessutom 8:15 på morgonen och då har jag vanligtvis inte ens gått upp... Så blir till att gå upp i ottan och köra vilse i morgontrafiken, jippi!
Nå sen är det klart med sjukhustider denna veckan iaf och bara scouter på torsdag att passa så kanske hinner jag slappna av en stund innan... Men fram till imorgon kväll så stressar jag på.

Som stresskontroll har jag spenderat förmiddagen med att bädda rent i sängar, städa hela huset, tvätta och vika tvätt. Strax ska jag hänga tvätt och sedan blir det lite lunch innan vi beger oss för att hämta killarna. Ikväll blir det mitt och Lucys andra kurstillfälle, ska bli spännande att se hur det går, har inte hunnit lägga tid på träning med Lucy dem sista dagarna.


Update. Fick just ett skrivjobb till Fredag så stressen får hänga med mig resten av denna veckan ändå.

Inga kommentarer: