lördag, juni 29, 2013

Nytt in

Idag har vi shoppat lite, ja nej okej ganska mycket, iaf dyrt. Vi har köpt en förtidig födelsedagspresent till mig, nämligen en ny dator! Den jag har orkar inte riktigt med det jag vill göra och har börjat stänga av sig lite random och bluescreenat så den ska barnen få ist och så har jag fått en ny, bättre dator! Fast jag är inte alls så exited som jag vanligtvis är över nya saker, men det handlar nog mest om att det är ett sånt himla massa jobb med att föra över saker och installera allt jag vill ha på den... Men det får bli ett projekt för morgondagen. Nu ska vi strax åka iväg till en av våra favoriter, nämligen wok restaurangen i La Linea! Det blir en sen kväll men det blir nog bra ändå, vi ska iväg med Daniela, Marco och deras barn Luciana och Ivan.





Inga kommentarer: