lördag, juni 15, 2013

Beach life!

God morgon, har varit uppe med tuppen idag, tuppen i den här familjen är Mollie :) Jag är lite trött men snart är klockan åtta och då ska övrig familj väckas. Ja gå upp kl 8 på en lördag låter kanske inte så lockande men tja jag har ju varit upp sen kl 6 så mig spelar det ingen roll ;) Och barnen kunde inte bry sig mindre, speciellt inte eftersom vi ska åka och träffa deras kompisar idag! E och Jamie ska ju gifta sig när dem blir stora och Alex ville gå o sova mitt på dan igår för att få träffa E och N snabbare så dem blir nog bara glada ju snabbare vi åker. Att vi dessutom ska överraska pojkarna med att gå på tivoli  gör nog inte saken värre. Jag ser också fram emot det, att få träffa vänner och att få gå på tivoli, i det avseendet växer jag väl aldrig upp :D

Igår var vi på stranden med Kamila, Akim, Karim, Daniela, Luciana och Ivan. Vi hade en toppendag och det var så skoj att se barnen roa sig på stranden med sina vänner. Definitivt något som vi kommer göra om! Mollie är i sjunde himlen på stranden och jag behöver inte jaga henne alls, hon kan bara sitta med sin hink och spade i timmar :)


Alex "bakar"

Daniela ätter upp parasoll :)

Kamila med Muslimsk baddräkt, har jag aldrig sett förut

Karim och Kamila

Beach life

Daniela och Ivan

Lek, vissa grävde, andra badade och några kastade sand...

Lilla Ivan

Mollie och Luciana

Snacktime, Jamie och Akim

Snacktime för Alex med

Alex leker fotograf, Jag, Daniela och Luciana

Beach från Latinos

Daniela och Ivan

Daniela och Luciana

Mollie ser på In the nigths garden


Inga kommentarer: