torsdag, juni 06, 2013

Alone

Äter chips och godis och ser på gamla avsnitt av top gear medans jag saknar maken. Det är tomt här och jag känner mig lite uttråkad nu när jag barnen sover, huset är i ordning och jag har ägnat mig åt en timmes egenvård. Är det bara jag som måste fila bort smutsen från mina fotsulor? Och herregud vilken sandalbränna jag har på mina fötter :D Jag ägnade mig också åt att klippa ett par cm på min lugg och plocka bort ungefär hälften av mina ögonbryn. Vi får se om jag gillar det när allt torkat eller ifall jag ser ut som en idiot.. ;)

Fick mig en powernap mitt på dagen idag så även fast jag borde vara dödstrött nu så är jag inte det :) Ibland är det bra med barn som väcker en, annars hade jag kanske sovit för länge och bara blivit tröttare. Sen så var Trine och Leo här och åt ugnspannkaka med oss, trevligt med lite vuxet sällskap.

Nu ska jag gå o spegla mig och borsta mina tänder, sen ska jag krypa ner i min tomma säng tror jag minsann :)








Inga kommentarer: