söndag, april 21, 2013

Tv-serier



Så nu har jag tagit mig igenom hela NCIS, alla 10 säsongerna bortsett dem 3-4 avsnitten i sista säsongen som dem ännu inte sänt. Jag tog några omvägar, började på säsong 5 för jag trodde jag sett dem 4 första, men när jag sett 5-10 så kunde jag inte riktigt släppa det så jag såg 1-4 också haha. Visade sig att jag missat endel i dem fyra första säsongerna också så det var ju bra. Nu kommer det bli riktigt tomt innan jag hittar nån ny serie att bli besatt i, är lite inne på att se JAG igen, har jag inte sett sen jag besatt följde repriserna på tv för sisådär 12-14 år sen eller nåt :) Usch jag börjar bli gammal ju!
Och ja, jag är lite besatt av militära grejer, ett liv jag tror hade passat mig om det inte varit så att det gått ut på blod och död i slutändan. Men ordning och reda och klara direktiv, det gillar jag! Män i uniform och vapen skadar förstås inte, hur hamnade jag med en datanörd?! haha... Well what ever he wears, I love him! Och nu blev jag så taggad på JAG att jag måste börja se den, bara för jag googlade lite bilder :P Jag var så sjukt kär i honom "Harm" på den tiden att jag skrev en motsägelsefull grej om det i tidningen på ungdomssidan, målade hans namn i hjärtan och var allmänt besatt. Tja den tiden är över men ska bli kul att titta tillbaka och minnas. Han är fortfarande fin o så på :)



Inga kommentarer: