tisdag, april 16, 2013

Solig tisdag

Ikväll har jag och mamma suttit och kollat på flyg till London, helt plötsligt känns den resan så mycket verkligare! Det är bara en månad kvar idag till planerad avresa :) Jag hade tänkt skriva ikväll men nu är jag så uppe i resan att jag har svårt att koncentrera mig på något annat, nackdelen med kreativa saker, du måste gå in helhjärtat för att få det gjort ordentligt. Men ska bli himla kul att få komma iväg bara jag och mamma, inga barn eller sura gubbar! Shopping, turistande och god mat, here we come!

Annars idag har jag städat, hämtat Alex, handlat lite mat (hittade mamma scans köttbullar så lyckan var gjord!), hämtat Jamie och häng i lekparken. Det är så härligt i lekparken nu för jag har fått ett litet kontaktnät så man sitter sällan ensam utan kan snacka skit medan barnen roar sig! Alla nöjda, alla glada!

Imorgon blir det lekgrupp på förmiddagen och fotboll på eftermiddagen så dagen är uppbokad och klar. Njuter mer av fotbollen nu mer än jag gjorde innan eftersom jag bara har Mollie att underhålla, och grabbarna älskar det :)


Mollan i gungan


Mollie gungar högt

Inga kommentarer: