tisdag, april 30, 2013

Idag har vi tagit nya tag, imorse röjde jag upp i röran som ingen orkade ta vara på igår dvs 3 ton disk, 10 ton leksaker och ca 2 ton tvätt... Dammade och dammsög när jag ändå höll på och sedan var det dax att gå mot lekparken där vi träffade Ida och Alfie för lite lek.
Väl där hittade Mollie och Alfie en fin vattenpöl att plaska i och i slutändan sitta i, kan säga att reservkläderna fick åka på innan vi hämtade Alex och Mollan fick åka hem utan skor... Tur vi har fler par skor till henne :) Men dem hade väldigt roligt!
Efter att vi kom hem har jag gjort både pannkakor och fattiga riddare till lunch, städat toaletten lite och plockat i ordning i barnens rum så nu kan jag med o känna mig rätt nöjd :)
Blir troligen lite parkhäng nu när vi hämtar Jamie och sedan taco ikväll, mys :)

1 kommentar:

Sandra sa...

jadu, bryssel pate låter ju onekligen belgiskt, du råkar iten veta mer specisifikt vad för sort det är? finsn ganska många hrä och inga jag har provat ahr varit samma.. saknar dig!!! Nästa vecka är ajg på msn igen :)
Ögoninfektionen ser igne skoj ut alls :S
KRAM