lördag, april 20, 2013

Lördag

Gick upp imorse med Mollie men hade 38,5 graders feber så jag var ingen bra mamma. När alla 3 barnen var upp en timma senare och roade varandra så kröp jag ner i sängen igen, min fina make fick gå upp ist. Jag tryckte i mig 2 febernedsättande och sov 2 timmar till och nu sitter jag här feberfri men trött och lite yr. Jag hoppas febern håller sig borta men man vet ju aldrig... får pilla i mig fler tabletter om en stund...

Pelle och Jamie är och handlar, planen var att vi alla skulle göra det men så blev det ju inte. Mollie sover iaf och Alex spelar lite på min mobil. Vi har precis festat på mamma scans köttbullar och myst lite, bara jag och min fina kille!

Händer inte så mycket spännande denna helg som ni kanske förstår, iaf inte för mig...

Köttbullsfest

Inga kommentarer: