onsdag, april 10, 2013

Solig fotbolls onsdag

I-lands problem, men oj vad oskönt det är att bränna axlarna i solen! Men oj vad skönt det är med sol och värme!! Just nu är det 20 grader ute så det lär varit mer under dagen, säkert upp mot 30 i solen! Och jag har spenderat i stort sett hela dagen ute i solen, var bara hemma ett par timmar mitt på dan för att äta lunch och låta Mollie sova. Annars har jag träffat Annika för lite frukost och sedan skitsnack i lekparken för att låta Mollie springa av sig. Sen hämtade vi Alex, gick till affären och sen hem för att äta lunch och sova. Tillbaka till lekparken, hämta Jamie och sedan till fotbollen. Busy as always! En väldigt trevlig dag :) När vi kom hem fick jag även klippa Alex så nu har han samma frisyr som Jamie, hans val inte mitt, men det är ju alltid kul att få klippa en frisyr som man klarar av, sist blev dem inte särskilt fina men nu har maskinen skött det mesta av arbetet. Känner mig dock ändå stolt över att jag gjort dem så snygga i håret helt själv, sådeså!



Pestopasta överallt...

Inga kommentarer: