torsdag, april 25, 2013

Nu var det klippt


Idag har jag varit till frisören, det tog många månader innan jag orkade mig iväg dit men idag så! Hade hunnit få ganska långt hår men jag ville inte få långt tråkigt hår igen så jag sa till frisören att jag inte var rädd för kort hår och att jag ville ha förändring och att hon fick göra som hon ville. jag måste säga att jag är nöjd med resultatet!


Annars idag så var det häng med Trine och Leo på förmiddagen, efter frisören blev det lunch med Pelle, Alex, Mollie, Trine, Leo, Johan och Joakim. Trevligt trevligt! Sen hem, Pelle jobbade hemifrån så jag fick gå själv och hämta Jamie så fick lite egentid med honom!
Ikväll har vi varit på wok real med samtliga från lunchen och ätit mm namnam!
Imorgon ska vi iväg till svenskaffären i Marbella och så får vi se vad som händer sen :)


Inga kommentarer: