måndag, april 29, 2013

Onda ögat

En tråkig dag präglad av att Mollie är bombförkyld och jag sitter med någon ögoninflammation. Men fikade med Anne imorse vilket iaf var trevligt. Sen kom jag på tjugo minuter innan det var dags att Jamie hade tandläkartid, tur jag ändå var på väg mot skolan. Blev språngmarsch, snabba förklaringar på skolan för att få ut bägge pojkarna tidigare och sedan en till språngmarsch. Men vi hann och Jamies tänder fick godkänt, inga problem alls! Ny tid i höst då även Alex ska med.
Annars har inte mycket spännande hänt, lider mycket av mitt irriterade öga och har varit väldigt trött idag eftersom Mollie inte sover bra när hon är sjuk... Sen är ju inte hon på nåt gott humör precis... Ja om sagt tråkig dag! Nu ska jag krypa till sängs, natti!

Akta så jag inte ger er onda ögat!

Inga kommentarer: