onsdag, april 03, 2013

aj aj aj aj buff

Idag har det regnat och varit tråkväder så vi har varit inne hela dagen, detta har genererat i en rätt rastlös familj så när solen bröt igenom efter middagen föreslog jag en promenad. Grabbarna cyklad och vi gick och vi hamnade borta vid eastern beach där vi spelade fotboll hela familjen. Hur mysigt som helst tills det sa pang och mitt knä hoppade... Aj aj aj! Sen var det en haltande Nlie, vi spelade trots det klart fotbollsmatchen som jag och Jamie vann trots mitt handikapp. Sen kom regnet tillbaka och jag haltade hemåt med familjen. Nu är jag bänkad i lägenhetens skönaste stol och har inte för avsikt att röra mig så mkt mer än till sängen! Hoppas det onda lägger sig till imorgon så vi kan hitta på nåt roligt!

Här kommer några av bilderna från the rock som jag redigerat:



 









1 kommentar:

Emmelie sa...

Vi är också väldigt rastlösa här hemma, känner igen de så väl =) Va underbart att bo där ni bor, ser himla vackert ut !