tisdag, april 02, 2013

Tisdag

Idag känner jag mig sådär lagom nöjd med mig själv, ja inte för att jag löst några världsproblem utan helt enkelt för att jag har tvättat 4 maskiner med tvätt som hänger ute på balkongen som finns utanför vår dörr och torkar. Det är alltså inte vår balkong men inte heller någon annans så idag när solen sken in där så tog jag mig friheten och hängde ut tvätten där. En del av grejerna har redan torkat så jag tror jag ska kasta in sista tvätten i tvättmaskinen också och komma helt i fas från tiden jag var iväg och från att vi hade gäster. Sen har jag dessutom fått dammat och dammsugit efter helgen så allt känns fräscht här hemma :) Tänk att så lite kan göra mig så glad!
Vi har dessutom hunnit med en tur ut i parken och träffat Daniela och hennes vän, dock var det bara bråk, gnäll och tjat så vi blev inte där så jättelänge... Barnen driver mig till vansinne, speciellt Jamie och Alex eftersom dom bråkar om ALLT just nu... Och Mollie är en dramaqueen som kastar sig på golvet och gallskriker om hon inte får som hon vill... så tja tålamodet tryter väl ibland...

Har försökt gå igenom bilderna från helgen men tiden som jag vill lägga på att redigera dem finns helt enkelt inte. Ska försöka få fixat ikväll...


Inga kommentarer: