torsdag, juni 23, 2011

VI ides inte flytta sakerna i sängen, eller tja, jag orkade inte. Efter att vi fått handlat med alla andra i hela jävla värmdö kommun så blev det lunch o sen satt illamåendet o trötthet sina spår på mig. SÅ när farmor o barnen gick ut så la jag mig under en filt o såg lite på film o sen somnade jag... Jag lovade o plocka ur allt ur sängarna o lasta in i bilen så vi kunde köra upp det men tja, jag sov ist ;) Farmor o barnen gjorde rabarbersaft så där blev röj min grej. Iaf slutade det hela med att jag o Alex sover här en natt till, i lekstugan alltså :P Jag klagar inte men imorn förmiddag får jag röja! för till lunch blir vi tydligen 17 pers!
Middagen idag blev lite konstig. VI skulle grilla o Johan hällde upp grillkol så vi trodde han tände grillen så vi gjorde klart allt där inne. Sen gick vi ut för o kolla o då hade Johan gått för o prata med sin bror o grillen var inte tänd. Kolet var fuktigt så tog evigheter o få fart på det så tog lång tid innan vi fick middag. Men gott va det! vi köpte en korv med ost o bacon i som vi bla grillade o shit vad god den va! Rekommenderas varmt!

Tja vad mer kan jag skriva, jo, misstänker vattkoppor på Alex. Han har några prickar i ansiktet men ingen annanstans... Farmor är ju sjuksköterska o hon vet inte riktigt vad hon ska tro. men vi har umgåtts med en familj som fått vattkoppor så det är ju inte omöjligt... Men hans allmäntillstånd är ändå hyfsat, han äter bra iaf. Gnällig är han men jag har bara trott atthan vart trött, kanske det varit nåt mer? Tja, om det inte blir fler utslag så vet jag inte hur man ska avgöra om han haft vattkoppor eller inte... men men, får väl vänta ut tiden o se.

Annars önskar jag eder en glad midsommar och sol för hela jäkla Sverige! Mer sol år folket!!!
Men jag kommer nog åter imorn iaf :P Cheeers!

Inga kommentarer: