fredag, juni 17, 2011

Igår var vi till Brastad för o hälsa på Emma, Felicia, Vincent o Wilma :) Det var en trevlig dag o vi blev kvar till kl 18 så fick bli mcdonalds till middag på vägen hem.

Idag ska jag till läkaren kl 12 så vi laddar här hemma. Lasse ska passa killarna medan jag är iväg så han kommer om lite drygt en timma :) Innan dess behöver jag duscha o klä på oss. Vi är rätt trögstartade på det här stället ;)
Efter läkaren far jag o grabbarna för o möta upp mamma som vart o klippt sig i Uddevalla. Vi ska gå lite i affärer, jag behöver fylla på lite mer med kläder nu när jag redan har svårt för mina vanliga kläder. Magen svullnar snabbt 3e gången har jag märkt. Jag kommer i mina vanliga byxor men det är obekvämt så tänkte fylla på med lite tights o så innan det är dax för riktiga mammakläder :) Och det lär väl dröja ett tag innan magen svullnat såpass... hoppas jag!
Ska iaf bli mysigt o ströva runt lite med mamma :)

Inga kommentarer: