söndag, juni 26, 2011

Från onsdagen med Ellinor

Sådär, nu är flyget bokat, fast det blev lördag morgon ist för fredag kväll. Men det blev en tusenlapp billigare än fredagen hade blivit. Nackdelen är att vi måste infinna oss på flygplatsen ca 6-6.30 och att hitta nån som vill köra oss då känns inte så jättehoppfullt... Men på nåt sätt får jag lösa det, tex lämna extranyckel till pappa o be honom hämta bilen vid en mer hygglig tid :)

Hittade just nåt superbra på postens hemsida http://www.posten.se/c/info_epostboxen, man kan få sina räkningar o sin post direkt till datorn ist, superbra för oss ju! Så det ska jag registrera, men inte just ikväll...
Om den där funkar så kan jag ha löst nästan alla våra problem för den här vändan i Gibraltar. Ska ringa runt till alla mina läkare o försöka samordna så nästkommande besöken kan bli runt samma datum så jag kan lämna barnen i gib med Pelle så dem slipper flyga fram o tillbaka...

Söta dem är svärisarna, försöker med alla knep o få oss o stanna en extra dag här :) Men nu har jag bestämt att vi ska hem imorgon. Jag vill hinna hälsa på mormor en extra gång och träffa min pappa o bror en sväng o kanske även nån kompis innan vi flyger till Gib. Sen måste det tvättas o packas en massa... tror det är bra med 4dar till det där :)
Så imorgon går bilen mot stenungsund :)

Inga kommentarer: