fredag, juni 17, 2011

Idag har jag varit hos läkaren och han var bara positiv och trevlig! Alla värden som dem kollat såg bra ut och dem undersökningar han gjorde va bra. Han gjorde vul så jag fick se min lilla pärla i magen :) Det är verkligen ett litet barn redan nu, jag såg hur det rörde på armarna o allt :) Tänk vad fort det går ändå! Tänk att folk gör abort i dem här veckorna... Well hjärtat slog så fint och det var tack o lov bara ett barn där inne :) Läkaren bekräftade att min livmoder svullnat upp redan nu så är inte bara för att jag är tjock som byxorna sitter dåligt :P
Är väldigt glad över att allt fick högsta betyg :) Han skulle skicka remiss för extra ul av hjärtat på bebisen, hoppas det kan bli i mitten på augusti för då ska vi ändå hit. Men såvitt han kunde se så såg bebisens hjärta normalt ut :) Han mätte bebisen och jag blev flyttad en dag, 28/12 är nu beräknad födsel. Men det lär väl ändras vid näst ul...

Efter läkarbesöket så hämtade jag ungarna som var hemma med Lasse o så åkte vi till torp för o möta mamma.
Det var supertrevligt även fast barnen tröttnade såklart snabbare än oss. "orkar inte gå" så fort vi kom in i en klädaffär :P Trots detta hittade jag 2 par tights, en kjol och ett par mjukisbrallor. Hittade egentligen mer men avhöll mig :)

Har haft ett jäkla illamående idag o nu ger jag upp, kryper i säng o ser på tv ist!

Inga kommentarer: