torsdag, juni 23, 2011

Regnsmatter

Regnet smattrar mot taket i den lilla stuga jag sover i. Jamie sov nere hos farmor inatt o dem har varit här o hämtat Alex så här är helt tyst förutom smattret. Jag njuter av en liten stunds lugn o ro för idag ska jag o barnen flytta ner till stora stugan allihop. Vi ska röja ur bröderna Lindholms sängar i lilla rummet så fler får sovplatser här på midsommar. Våningssängen är smockfull med saker från Dolly (båt) och annan skit. Men finns förvaringsutrymmen upp i ladan så jag föreslog att vi skulle bära upp det dit. Så det ska vi göra om det slutar regna... O sen är det slut på lugn o ro, sen spenderas all tid med svärföräldrarna o barnen... Tur jag har hörlurar till datorn så ja kan se en film på kvällarna :P Man är väl en varg o har lite ensamhetsbehov ;)
Men borde nog snart röra mig neråt då vi skulle handla idag också... men det lockar inte alls! Men inte så mkt lockar i detta väder... förutom o ligga i sängen o se på film :)

Inga kommentarer: