onsdag, juni 01, 2011

Ja jag trivs här. Spontant samma kväll skriver båda tjejerna jag lärt känna här nere på fb för o kolla läget. Kim erbjöd sig o hjälpa till med flytten och Trine ville få med mig på svenskkvällen på Lördag. Jag känner mig välkomnad och omhändertagen och jag hoppas att det inte bara är det utan att dem faktiskt tycker om mig och vill umgås också. Verkar ju som det då dem vill dra ut mig på saker :) Kim pratade om onsdagsmarknad i la linea där man kan köpa allt möjligt billigt o det låter ju kul! Svenskkvällen har vi sen innan tackat nej till pga att det är för sent för pojkarna, men jag har aldrig övervägt o gå själv då jag är lite blyg i nya sällskap... Men nu tycker jag det låter riktigt skoj :)

Idag har vi inte vart ute mkt, det har varit disigt, vet inte om de var röken eller moln men såg inget kul ut. Men jag har fått packat våra väskor med alla rena kläder vi har och tvättat nästan alla vår smutsiga kläder som nu hänger överallt i hela lägenheten...
Jag gjorde trolldeg till ungarna som kladdat med det massor idag. Det var en hit som vi lär göra igen :)
Sen kom Trine förbi på sin lunch idag också, vi passade på o äta samtidigt, var väldigt trevligt.

Imorgon väntar flytt till Ocean Villiage, Pelle ska ta förmiddagen till o hjälpa till o umgås med barnen o så jobbar han sent ist. Imorgon efter Jobbet kommer Trine förbi och vi ska hitta på nåt roligt, vi får se vad det blir :) Jag har lovat o bjuda på middag så får hitta på nåt skoj ;)

Nu ska jag se fortsättningen på Britans got talent, jädrigt duktigt folk med där!

Inga kommentarer: