lördag, juni 18, 2011

Funderar

Jag har insett att även fast vi har allt så kommer vi få börja om i Gibraltar. Just nu tänker jag främst på bebissaker så som säng, babysitter, skötbord osv för det är billigare o åka till Ikea i malaga än o frakta ner dem sakerna vi har. Sen kommer vi sitta där på dubbla uppsättningar... Vissa grejerna som babysitter o madrassen till spjälsängen (har resesäng också) kommer vi ju kunna få användning av när vi är hemma o hälsar på men mkt av det är ju nästan bara o kasta ut på blocket... Vi kommer ju sitta här med massa möbler o grejer som vi inte heller kan ta ner men till skillnad från bebissaker så kommer vi ju kunna använda detta när vi återvänder. Vissa saker som tv, datorer o annan elektronik som kommer vara "gammal" när man ätervänder hem kanske man borde sälja av. Men å andra sidan vet man inte om vi blir där nere i 6 månader eller 5år...
Mina blommor bör jag väl omplacera så snart som möjligt dock, nån som vill ha ett par krukväxter hojta till! Det börjar bli allvar nu och jag funderar faktiskt på o börja fylla kartonger med dem grejer vi inte använder iaf, såsom böcker o småprylar.
Så jäkla mkt meck med allt detta, Pelle borde få ta en veckas semester ensam o åka hit o fixa allt! Det är ju han som ständigt ställer till det med sina jobb :P

Inga kommentarer: