torsdag, juni 30, 2011







Har haft en toppendag idag i Hunnebostrand med mamma o Lasse. Mörka moln hotade i horisonten men regnet kom först när vi åkte hem och innan dess hann vi med mys på båten, lunch på en fin restaurang, affärstittande, tur med gummibåten och lite mer mys o snack på båten :)

Innan vi åkte dit så var vi till vårdcentralen och en talpedagog. Mycket har hänt sen Jamies bvc-koll i Januari och han fick bra betyg. Det jag trodde var stamningar heter tydligen omtagningar och är vanligt hos 3-4åringar och kommer högst troligt gå över helt av sig självt. Vi behöver inte dit igen och alla hans uttal som vi oroat oss för var inget problem utan inte alls ovanliga för åldern :)

Imorgon blir det till o möta Pennan på torp en vända och sedan tokpacka ;) Hoppas jag får med mig allt som jag planerar o ha med mig... hade tänkt ha 3 väskor men fick bara ha väskor på vuxenbiljett av ngn anledning och bara 2 per vuxen... Så får skära ner lite på antalet lakan o handdukar så vi får med alla våra kläder också. Men shorts, underkläder och kortärmat har högsta prioritet då jag aldrig använt nåt annat där nere :P

Har fått betalt räkningar ikväll och gått igenom den gigantiska posthögen som låg här, känns jäkligt gott! ett par krediter helt avbetalda och det hjälper ännu mer :)
Ser lite på charmed men bör väl sova strax, ungarna somnade sent så får nog sova till halv tio iaf så är inte så brått än :P
1½ dag tills jag får träffa min älskade man!! Längtar!

Inga kommentarer: