tisdag, juli 07, 2009

duktig?

Känner mig duktig fastän jag inte gjort nån stor grej, jag tog bilen, packade in ungar, vagn o hund o åkte in till Lysekil. Smockat med folk, kö in i stan liksom... letade länge efter parkering nere mot havets hus o Pinnevik för det var där jag hade velat promenera men hittade inget så åkte in till stan o hittade där en plats mitt i stan. blev en sväng genom gamla stan till norra hamnen, glass till jamie på lysmar som han kastade på marken o sedan tillbaka genom stan. Jag överlevde! glömde handla bröd som jag hade tänkt men skit samma, kan jag göra imorn, vi får väl leva på nåt annat så länge!
Nu ska jag städa, om bara Jamie vill somna dvs...
Jag ska iaf dammsuga o hänga tvätt, mer orkar jag inte i värmen. Sen kommer Caroline o hennes barn vid fyra. Pappa kommer väl runt sex. Så resten av dagen är fullbokad, sköt på det sättet att då är barnen sysselsatta, men jag är så himla trött... Tur jag bakade kaka igår!

Inga kommentarer: