måndag, juli 27, 2009

Dont worry..!

Till alla oroliga möhippe-deltagare, jag börjar må bättre ;) Hörde från en rätt osäker källa att mina vänner oroade sig över att jag är sjuk. Vilket antingen innebär att möhippan är inom en snar framtid (vilken den borde vara då det bara är 12 dar kvar till jag blir fru Wolf) eller att min osäkra källa till blivande man bara försöker driva mig till vansinne. Ja för jag är rätt nervös inför möhippan, jag vill inte göra mig till åtlöje, jag mår så dåligt utav det. Inners inne i mitt hjärta någon stans tror jag mig veta att mina vänner har lyssnat på mig och gör hela möhippan till något roligt o trivsamt. men jag kan bara inte låta bli o oroa mig. Speciellt inte efter att ha läst massa inlägg om hemska möhippor på bröllops torget... Men alla har väl inte lika fina vänner som jag ;) *fjäskar*.
Det är rätt sjukt o tänka sig att om 12 dagar så är jag gift. Det är stort steg, skumt nog känns det bra mkt större än o skaffa barn vilket är dumt. Att skaffa barn är ju bra mkt mer bindande, speciellt idag då man bara kan ta ut skilsmässa utan att det är nån större grej. Värre var det väl förr... Men barnen har man ansvar för livet ut, och det skrämmer mig inte ett dugg :) Ja ibland är man ju speciell...

Idag har jag pottränat Jamie, först blev det 3 par blöta byxor innan han fick en chokladbit av mig för att han försökte. För jag sa till honom att det inte blev mer choklad förrän det var kiss i pottan. Sen dess försökte han sig på pottan var 5e minut med varierat resultat. Iaf blev det inte mer kiss i varesig byxor eller på golvet. För han orkade inte ha nåt på sig till slut :D Han sprang runt naken o kissade några droppar då o då. Så gick ju endel choklad. Men det var det värt! Nu ska vi bara hålla igång den här potträningen så han kan bli blöjfri åtminstone på dagtid snart. Vore skönt! Hög tid jag tog tag i det också, var inte så jättejobbigt som jag hade trott heller :) Mutor funkar ju nästan alltid!

Sen har jag o Jamie varit till affären, blev ingen sovning på dagen idag för honom ville vända tillbaka hans dygn, så han var rätt trött när vi åkte dit vid 18:30 men det gick bra. Nu tror jag han sover och det är betydligt bättre än dem senaste dagarna då han somnat vid 23 tiden...

Nu ska jag hänga upp tvätten o sedan blir det nog Beck filmen som går på 4an.
Ses!


Drömmer mig tillbaka till Portugal o längtar efter Italien 21-31 augusti!

2 kommentarer:

Anna T sa...

Jahaa... är det möhippa på gång? Då hänger jag gärna med om jag får.

Nathalie sa...

Haha :)