fredag, december 05, 2014

Tackar!

Jag måste säga att den/det jag bad om lite medvind till i förra inlägget lyssnade, mitt kort var i affären jag trodde och min kära vän Daniela har spenderat hela dagen med att ringa dit för att få tag på rätt person och till slut lyckats. Kortet ligger tryggt och säkert i affären och jag kan åka och hämta det när som helst när dem har öppet! Thank you Dani!

Sen så har Pelle jobbat hemifrån idag och fröken Mollie har varit på bra humör, till stor del för att jag inte behövt tvinga med henne på hundpromenader och stress till skolor osv. Dessutom ringde rektorn från Svenska skolan och sa att dem har plats för Mollie där i vår så nu har hon dagis från och med februari! Känns otroligt bra och det här med att jag måste tillbaka till Ikea känns inte som en så stor grej, det är inte så vansinnigt långt och jag gillar utflykten dit!

Ikväll har jag varit iväg med Camilla och fikat, lite lustigt eftersom jag igår kväll var iväg och fikade med Maria. Det händer inte ofta att jag är ute på kvällarna och så blev det två dar i rad. Hur som helst vart det jättetrevligt både idag och igår och jag känner mig fylld med energi. Jag hoppas energin finns kvar imorgon för då fyller Pelle år så jag måste städa och fixa inför en middag vi ska ha på kvällen med fam B. Jag har dessutom Jamie hemma imorgon då han är ledig från skolan pga nån högtid som infinner sig på Lördag som kompenseras ut imorgon. Alex har dock skola som vanligt, olika skolor, olika rutiner... Men ja, imorgon blir en fullspäckad dag så jag borde nog stänga ner datorn och försöka sova!


Inga kommentarer: