tisdag, december 16, 2014

Rastlös

Alla som känner mig vet att jag i grund och botten är en extremt rastlösperson så nu efter 4 dar hemma med bara tv och slapp så kryper det i mig. Nåväl igår storstädade jag faktiskt huset och det har ju blivit lite bakande i helgen men ni vet, att bara vara hemma... Men Mollie som haft feber sen natten till i fredags ligger just nu i gränslandet till att bli frisk och storebror Jamie som fick sin feber under Söndagen är fortsatt sjuk så än kan vi inte ge oss iväg. Alex som går i frivillig förskoleklass har fått vara hemma med oss och igår var även han rätt hängig, men det har inte utvecklats till nåt mer tack och lov! Tror inte han missat något direkt i skolan ändå, mest julpyssel denna tiden på året.

Hursomhelst så måste jag komma på något projekt för dagen... Igår rensade vi leksaker också när alvedonet gjorde sitt på dem sjuka så jag har en hög med skänkes och en med säljes... Men vad kan jag göra idag?! Kanske städa min garderob? Alltid lika underhållande... Näe vi får se helt enkelt, måste iaf tvätt nån maskin innan alla svämmar över i badrummet....


Inga kommentarer: