torsdag, december 25, 2014

Julafton 2014

Våran julafton blev bra, fast lite upp och ner och stress till o börja med. Vårt kök är inte byggt för att laga så många måltider och min kropp var trött av sjukdom så min pappa fick dra ett tungt lass. Men julmat fick vi, Kalle såg vi och sedan delades det ut julklappar. Samtliga julklappar jag hade köpt till barnen blev poppis och Pelle och jag fick den finaste julklappen man kan få av pappa. Av barnen fick jag böcker och örhängen och av Pelle fick jag ju hala kaffemaskinen vi köpte.
Resten av julafton gick åt till att fixa med julklapparna, Mollie fick ett Ikea leksakskök som pappa spenderade två timmar att bygga, Jamie och jag spelade tv-spel och Pelle byggde playmobil stall med Alex.


Barnen fick öppna varsitt paket på morgonen, Mollie fick ett litet hus med möbler och gubbar, Alex fick ett set med Frozen gubbar och Jamie fick ett playmobil set med gubbar och en katapult.

Julklappsutdelning, vi körde inte med tomte utan här kom tomten på natten genom skorstenen och lämnade paketen

Lyckliga barn

Lucy gillade pappret

Älskade familj!


Inga kommentarer: