torsdag, december 25, 2014

Juldagen

Idag vaknade jag för första dagen på länge med energi i kroppen, sen att jag sovit till klockan 11 kan ju delvis ha varit delaktigt också. Men min förkylning har också ändrat karaktär och jag känner att jag är på bättringsvägen!
Men trots mer energi så har min pappa fått jobba, vi gick ut och kollade på gamla Kian och tror ni inte att han hittar felet och efter en tur till macken så är det löst och bilen rullar igen, my hero!
Vi har även ätit rester såklart och så har vi varit inne på nya boulevarden i San Pedro och testat dem nya julklapparna. Alex fick nämligen rullskridskor, Jamie en cykel och Mollie en balanscykel som var tvungna att invigas ju. Dessutom har vi inte testat dem lekplatserna och fina gångvägarna som precis hade invigning i San Pedro så gjorde ju inte så mycket :) Det var varmt i solen och alla var glada och nöjda, och sedan åkte vi hem och fikade med äggosten som ingen orkade äta igår. En riktigt bra juldag!


















Inga kommentarer: