onsdag, december 10, 2014

Julpyntat

Hej på er, nu har jag pyntat bloggen. Den blev väldigt röd... Och bilden kornig men jag orkade inte lägga mer tid på den när den bara ska sitta uppe i några veckor. Tycker iaf bilden säger rätt mycket om vårat liv, det är december men Jamie springer runt i t-shirt och shorts flera dar i veckan pga PE (gympa) och han tycker inte det är kallt. Själv har jag gått över på jeans och tröja men efter en promenad i solen skulle shorts och linne inte sitta fel. Så ja så ser December ut hemma hos oss i Spanien, dvs om det inte regnar för då blir det så sjukt fuktigt och kallt att det går in i benmärgen på en.

Idag har jag fått besked på mina utbildningar, står som reserv på allihopa. SÅ nu luskar jag på om jag kan tacka ja till samtliga reservplatser och bara hoppas på det bästa. Har mailat till deras support så får se hur det blir. Enligt min vän ligger jag som bra reserv på flera av dem och kommer med största sannolikhet in, tyvärr ligger jag sämst till på den jag helst vill in på, antar den är populärast. Oh well vi får se hur det blir.

I övrigt har inget spännande hänt här hos oss, åt churros-frukost på Pelles kontor och sedan hem och städade. Nu är killarna hemma och middagen ska på spisen! Vi hörs!


Inga kommentarer: