måndag, december 22, 2014

sista minuten julklapp

Idag mår jag bättre tack och lov! Igår var jag inte mycket att ha men idag har jag iaf orkat fixa med tvätten, duschat och pillat i mig lite o äta. Dock är jag inte i form för att ge mig ut ur huset och stackars Pelle åker på att handla lite, ta hand om hunden och hämta min pappa som kommer med flyget i natt... Själv måste jag ju dock ta mig ut och fixa julklapp till Pelle, jag trodde inte vi skulle köpa julklappar till varandra i år utan köpa oss en kaffemaskin ihop ist. Men så för någon vecka sen så tyckte Pelle att vi kan väl köpa något litet till varandra också, så här står jag nu utan några som helst idéer ingen energi och ingen tid... Så ja, jag hoppas jag är bättre imorgon så jag kan fixa det då, annars får han nöja sig med en teckning eller nåt ;)
Några tips och idéer på något inte allt för dyrt som inte är ett klädesplagg till mannen min?



Inga kommentarer: