tisdag, december 02, 2014

Bergstur

Idag har varit en bra dag, alltså Mollan har väl bara haft fyra ordentliga utbrott vilket är rätt bra för att vara oss... Hon är inne i värsta tänkbara trotset och jag var så nära att lyfta ut henne ur bilen och köra några meter för att skrämma tillbaka förståndet i henne förut, men jag hade inte tid just då...

Men vi började dagen med hundpromenad i berget med Louise och hennes hund Foxy och Camilla, Nova och deras hund Alex. Det var jättetrevligt och en bra erfarenhet för Lucy, Mollie gnällde inget och utsikten var to die for!

Och när vi kom hem så satt Pelle där och jobbade, han hade goda nyheter så vi åkte in till Marbella och firade med lunch! Och sedan besökte Mollie och jag parken där vi träffa på en irländsk mamma och hennes son som Mollie lekte med och jag pratade med. Väldigt trevligt. Men sen fick vi bråttom hem till Lucy och tvätten innan killarna skulle hämtas. Blev superstressigt o hämta killarna men vi hann! :)

Eftermiddagen/kvällen här hemma spenderades med o städa barnens rum och lägga i nya lakan i deras sängar plus dusch och frisöraktivitet för mig som fick klippt Mollies hår. Får se imorgon hur det ser ut, hon var inte i form för justeringar ikväll.

Imorgon blir det Ikea med Camilla, då ska det inköpas julklapp till Mollie från min Pappa (ett leksakskök som du finner HÄR pappa) och så ska jag se om jag hittar någon julduk och annat smått o gott beroende på pris.




Inga kommentarer: