lördag, december 27, 2014

Shopping?

Igår efter lite pyssel här hemma så gick jag, Pappa och Jamie till stranden en vända och lekte med hunden.Det är alltid lika mysigt!
Sedan var det tyvärr dags för pappa att flyga hem så Pelle körde honom till flygplatsen och under tiden städade jag huset, så nu är det återställt. Jag är sådan att när jag har gäster så håller jag bara undan det värsta så när gästerna åker hem så är min pedantiska ådra vid bristningsgränsen och huset får sig ett ordentligt genomkör ;) Och när huset var städat och Pelle kommit hem så fick det bli kinamat, vart redan trötta på resterna från jul :P Och sedan blev det film och mys resten av dagen, precis som det ska vara på annandagen!

Idag hade jag tänkt åka och kolla på födelsedagspresent åt Mollan, bara fem dagar kvar till hennes födelsedag och jag har inte garderoben full med presenter även fast det bör finnas iaf 3 st där inne ;) Men hon ska inte bli lidande av att hon fyller nära jul och därför ska även hon få en hög med presenter, precis som syskonen får på sina födelsedagar! Så ja, idag står det shopping på planeringen för mig, men först ska Pelle få vakna så han kan ta hand om iaf Mollie som inte får följa med.


Strandlek

Testar sina julklappar, Jamie fick sitt efterlängtade Trap team spel

Inga kommentarer: