onsdag, december 24, 2014

Det sista fixet

Puh det här med o vara sjuk suger verkligen. Jag är andfådd och har o t i bröstkorgen, täppt i näsan och hostar som en tok samtidigt som febern kommer och går. Det är ingen hög feber längre men jag blir helt mosig, ont i kroppen och trött. Men trots detta så blir det jul i detta hus. 
Igår var familjens killar på shopping och idag åkte Pelle, jag o Mollie och kompletterade det sista. Killarna var hemma med sin morfar som kom igår kväll! Vi har även hunnit göra äggost, koka skinka och när vi var iväg hade killarna och morfar gjort köttbullar. Jag känner mig stressad som inte kunnat eller orkat förbereda pga sjukdomen, men det är ju bara vi här som ska äta och vi får väl äta när maten är klar helt enkelt :)

Pelle och jag la ner det här med o köpa julklappar iaf och idag sprang vi på en kaffemaskin till nedsatt pris som vi köpte till oss ist. Tack och lov!

Barnen har lagt ut mjölk och pepparkakor till tomten och Alex har skrivit ett brev, så himla sött. Nu ska jag sova, hoppas få sova bättre än jag gjort de sista. 

God jul!



Inga kommentarer: