måndag, december 29, 2014

Men jisses

Alltså vilken jävla förkylning jag har åkt på! I över en vecka har jag nu lidit med detta, jag är tacksam över att febern la sig efter några dagar men hostan, snoret, tröttheten och det halsonda håller på att driva mig till vansinne. Idag har jag dessutom ett rött öga, som jag gissar kommer sig från att jag fick sand i ögat igår när vi var på stranden... Jag har ungefär noll tålamod och är inget vidare bra varken som mamma eller hundägare. Näe det här suger, jag vill bara få tillbaka min kraft, min ork och mitt tålamod.

Jag och Jamie kom iväg i Lördags och fick köpt födelsedagspresenter till Mollan. Jag fick även ett hum om vad jag kan köpa till Mr J som också snart fyller år :)

Igår var vi som sagt till stranden, åkte in till Estepona för att gå på strandpromenaden men hamnade på stranden där både hund och barn satte igång och leka. Sen drog mörka moln in så vi hastade hem och hann inte riktigt med strandpromenaden, så kan det bli....

Idag har jag grejat här hemma, försöker tömma tvättkorgarna och hålla undan dammet men vår tvättmaskin är långsammast i världen och med hund, barn och brasa så dammar det fasen hela tiden... Och P är tillbaka på kontoret så är bara jag o terroristerna hemma idag... 

Imorgon har vi dejt inbokad, jag hoppas jag är piggare!

Älskade Jamie på La canada


Strandhäng

Strandhäng

Inga kommentarer: