fredag, oktober 17, 2014

vänta till sista stund

Idag fick Lucy hänga med Pelle på kontoret då jag och Mollie behövde leta det sista i presentväg till Alex. Men först fick vi invänta att affärerna skulle öppna så vi gick till parken i Marbella. Sen blev det affärer för hela slanten, men kom därifrån tomhänta då det jag letade efter inte fanns. Nu fick det bli en annan variant, men blir nog bra det också, plus billigare så det är ju bra. Blir bara lite trött på mig själv som vetat om detta så länge och så väntar jag till sista stund med att fixa allt... Men snart är allt detta över och då behöver jag inte planera och tänka så mkt mer på en tid framöver vilket kan va skönt... Fast snart är det jul och där har vi ju några stycken att köpa grejer till så kanske inte ska stänga av huvudet riktigt än... haha

Ikväll ska Camilla och jag ta en tjejkväll och gå ut i Marbella och äta och ta ett par drinkar, ska bli riktigt trevligt! Och nu ska jag sluta mina ögon fem minuter så jag orkar med det... vi ses!

busungen i parken

Träden är rätt häftiga i denna park

Inga kommentarer: