torsdag, oktober 02, 2014

Bröllops shopping

Idag har varit en bra dag! Jag har varit iväg med fina Daniela till La Canada och shoppat, och jag som hatar att köpa BH:ar hitta 3st som jag trivdes med plus att jag hittade gympaskor till mig och Mollie. Hade egentligen behövt kolla på skor till bröllopet till Mollie också men vi fick så himla bråttom... Daniela hittade iaf sina skor till bröllopet så nu är vi snart utrustade helt och hållet båda två! Behöver även köpa skor till Alex och eventuellt byxor också inför bröllopet, mycket att tänka på... och så måste man ju få tillfälle att åka och shoppa med barnen, gärna en åt gången... En dryg vecka kvar till den stora dagen!

I övrigt idag så blev det de vanliga förutom att vi hämtade Pelle och Lucy i Marbella efter att vi hämtat killarna. Hann med lite lek där också innan vi for hem. 




Inga kommentarer: