onsdag, oktober 08, 2014

Skitsnack

Lucy har skött sig exemplariskt idag med rumsrenheten, ingen olycka alls, dock vaknade jag upp till fyra kluttar och flera pölar... Hela dagen igår på Pelles kontor höll hon tätt, kissade varken ute eller inne och väl här hemma så vägrade hon kissa ute men kissade sedan inne 5 gånger inom loppet av 15min... Så hon verkar otrygg på kontoret då allt går som på räls här hemma... Jag har iofs börjat muta med godis när hon gör det ute, vet inte om det har haft direkt samband med att allt gått så bra idag... Får väl se hur det går i natt, Pelle är iväg så jag är ensam och inte så lättväckt... 
Hur som helst så gör Mollie framsteg hon också, jag tror hon klassas som blöjfri då hon inte haft blöja på flera veckor nu, fast händer ju en del olyckor då och då.

Ja ok ursäkta skitsnacket, men ibland är det viktigt att få skrivit ner allt, även tråkiga saker.


Bjuder på en bild från vår fina strand som bonus

Inga kommentarer: