onsdag, oktober 22, 2014

Förkyld

Jag har en riktigt nasty förkylning som helt sänker mig just nu, det är liksom inte lite snor och lite hosta och feber utan extremt ont i halsen, hosta som river sönder halsen fullständigt och igår när jag försökte ta bort nästäppan med nässpray så trodde jag att jag skulle dö av smärta när sprayen nådde halsen... Alltså det måste vara nåt designer fel på min hals, så fort jag får ett litet virus så tar det halsonda över... Trött är jag också så min aktivitet går på låg fart...

Hur som helst så står en tvättmaskin på eftermiddagens planer tillsammans med att laga carbonara till middag. Ja det är ungefär vad jag har på listan... Kanske vattna alla blommor och plocka i ordning lite inför resan men vi får se hur långt jag orkar. Nu ska jag ta min dator och krypa upp i min säng då Mollie okuperar soffan ;)


Knäppa tjejer på morgonens promenad

Mollan målar lite

Lilla Lucy

Selfie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är hunden för ras? Så söt :)

Nathalie sa...

Våran Lucy är en långhårig Schäfer.