söndag, oktober 12, 2014

Mr & Mrs Nogueira

Trots magsjuka och skit så kom vi iväg på bröllopet, det var vad brudparet önskade och vi fick en fantastiskt fin och spyfri dag. Vi kom sent och jag missade en del av mina plikter som brudtärna men Dani var himla glad att jag kom och hon fick hjälp av sin familj. Jag hann iaf vara med i kyrkan och göra den biten vilket jag är väldigt glad för :) Det var ett himla fint bröllop, relaxed och trevligt. Jag är himla glad att vi gick, men det är väldigt stor risk att vi smittade hela bunten då Jamie i natt spydde kaskader... So here we go again, bara Pelle kvar nu... Och så hoppas vi att det inte är ett sånt magvirus man kan få många gånger om!

Här kommer lite bilder, fast såklart inte en enda på mig, jag var nog inte tillräckligt fin för att fastna på kort...


















Inga kommentarer: