onsdag, oktober 08, 2014

Pyssel

Ah, har just lagt sista handen vid förberedelserna till Möhippan som jag håller i på fredag, det känns så sjukt skönt! Nu behöver jag bara hitta det jag hade tänkt som present till Dani och lite prylar till lekarna som ska lekas. Presenten till brudparet är också i stort sett klar, ska köpa något paket kex till korgen och celofanpapper att klä in den i. Sen ska bara Alex byxor sys upp och resterande kläder läggas fram åt familjen så dem kommer iväg som dem ska på lördag då jag redan är på plats. Så jäkla mycket att organisera att det känns som det är mitt bröllop ;) Tack och lov är jag bara brudtärna och behöver inte tänka på att mata gäster osv ;) Snart är allt fixat och jag kan bara njuta av hela alltet!

Så idag har jag haft Camilla här på kaffe en stund och sedan har Mollie och jag pysslat. Jag har gjort en t-shirt till Dani, en sten till brudparet och ett par t-shirtar till Mollie. Det är ett perfekt sätt o dölja fläckar som inte vill gå bort, plus att det gör tråkiga t-shirtar lite roligare!

Nu ska Jamie hämtas och sen ska Alex hämtas och så är dagen gjord, nästan iaf...


Presenter och t-shirt till möhippan som har tema fifty shades of grey

Pyssel med Mollie

Mollies skor till bröllopet på lördag

Inga kommentarer: