onsdag, oktober 15, 2014

Barnfritt, typ iaf

Hej på er. Idag har jag fått en förvånansvärt barnfri och skön dag, Pelle som var ute igår och såg något band valde att jobba hemma för att kunna sova så länge som möjligt så jag kunde lämna Mollie hemma när jag körde killarna till skolan. Det resulterade i att jag kunde ta en längre promenad med Lucy när hon och jag kom hem (hon älskar att åka bil) och träna henne lite i lugn och ro. 
Mollie som har feber har mest sett på tv och suttit stilla så har inte varit så tufft för Pelle, och eftersom jag hade honom hemma så kunde jag åka och handla ensam(!) och senare ta en fika med Camilla också det utan barn och hund!
När jag hämtat pojkarna, också utan hund och Mollie, så åkte vi till parken med fam B en stund och lekte. Rätt slappt när man inte behöver vara ständigt vaksam :)
O så efter maten fick Pelle ta barnen så jag fick städat, så ännu mera tid för mig själv, även fast det inte var den roligaste egentiden kanske :)

In emellan allt detta så har jag hunnit leka lite med kameran, med ljuset, blixten, iso och känner mer och mer att jag har koll på min kamera. Sen så blev det svartvitt igen då jag egentligen inte gillar bilder som är tagna med blixt men dem gör sig rätt bra i sv!








Inga kommentarer: