fredag, oktober 03, 2014

Fredagsmys

Idag har varit en bra dag, förmiddagen spenderades i Estepona med Dani och Ivan då jag och Dani råkade förväxla våra skopåsar igår efter shoppingen så blev lite parkhäng och sen en kaffe på hennes balkong innan jag, Mollie och Lucy drog vidare för lunch i Marbella med Pelle, Camilla, Rickard och Tristan. Stället vi skulle gå på hade oturligt stängt för renovering så vi hamnade på en kinakrog, men det var inte så tokigt det heller. Sen blev det skitbråttom för att hämta killarna men det gick bra. Väl hemma andades jag ut en stund innan efterrätt fixades och pannkakor stektes... Tror för övrigt jag minskat min matsäck för förut åt jag med lätthet 6 pannkakor och idag fick jag med möda i mig 3st... Men fick också höra igår att jag hade gått ner i vikt så kanske faktiskt kan vara så, har haft ungefär noll matlust sen vi kom tillbaka från Sverige...

Ikväll har jag provat kläder på barnen till bröllopet och Mollie behöver ett par skor, Alex och Jamie använder Jamies skoluniformsbyxor så dem Alex ska ha behöver läggas upp lite tillfälligt och sen behöver båda killarna fluga/slips men det har jag nog ordnat så vi kan få låna. Pelles kostymjacka är borta och jag börjar undra om den inte är kvar i Sverige vilket kan bli ett problem... Men han borde kunna låna en av någon annars, för någon ny kostym har vi fan inte råd med... Själv har jag nu alla delar jag behöver, tom testade mina högklackade skor och det var inte så himla tokigt ändå, kan iaf gå i dem :P
Så det som behöver fixas till bröllopet nu förutom det ovanstående är en goodibag till Daniela till möhippan och sedan en present till brudparet. Eventuellt tema till möhippan och lekartiklar till möhippan... Så lite kvar men det ska nog lösa sig, skönt o få det sorterat i skallen iaf!


Brudtärnan är redo

Ska sy upp brallorna och låna slips men sen är bägge grabbarna redo



Selfie på Lucy

Apan apansson

Spindeln i nätet


Lucy tuggar på Mollies övergivna äpple

Mollies nya och supersnygga skor

Mollie gungar Ivan

Daniela, the bride to be

Söta Ivan

Fredagsmys på balkongen

hihi Alex fotomin e inte direkt den gladaste

Mojmoj fredagsmyser

Inga kommentarer: