torsdag, oktober 09, 2014

En lång dag

Så var denna långa dag över och det tackar jag för. Lång natt med få timmars sömn åtföljd av en lång dag med trött mamma och mycket att göra. Pelle kom hem strax innan lunch och ett par timmar senare tog jag med dem friska barnen och uträttade dem sista ärendena inför helgen. Fick även köpt födelsedagspresenter till Alex som för övrigt inte kräkts på 20h nu. Jamie köpte present till sin bror och när jag tyckte att han inte skulle lägga sina sista pengar på det så sa han "min lillebror är viktigare än jag är", det fick mitt hjärta att växa av stolthet!!! Dessa två pojkar som bråkar så mycket, tänk att dem känner så ändå!! Fina, älskade barn!

I övrigt idag så har jag tvättat allt Alex varit i kontakt med så tvätt maskinen har minst sagt fått jobba, jag har även sanerat på andra sätt och så har jag slagit in presenter för brinnande livet. 

Nu ska jag stänga mina blå, för imorgon blir en lång dag det också...




Inga kommentarer: