måndag, oktober 20, 2014

Utvecklingssamtal

Jaaaa! Jag fick min dator att ladda igen, Pelle föreslog att vi skulle byta sladdände och se om det funkade, och jadå det gjorde det. Det underliga i det är att Pelles dator funkar med min sladdände så jag har ingen aning om vad som var fel, men jag tackar min lyckliga stjärna för att det fungerar och att jag slipper köpa ny dator!

Idag har jag lagt dagen på att storstäda, lägga alla saker på rätt plats, damma, dammsuga, tvätta osv. Så ikväll är jag till freds för jag vet att allt är rent även fast hunden slaktat ytterligare en blomma och hennes tugg-kottar bösar av sig hela tiden... Men sånt är livet med valpar och barn.

Vi har även varit på utvecklingssamtal på Jamies skola, så efter att jag och Mollie sovit middag så hämtade vi Pelle i Marbella och for till Mayfair.
Jamies fröken hade inget ont att säga, som vanligt får vi höra att vi har ett väluppfostrat och flitigt barn. Så himla stolt över våran Jamie! Hon berättade även om hur hon arbetade med barnen och vad hon gjorde för att hålla dem motiverade och allt känns så himla bra!
Vi fick även veta att Mollie kan börja där så fort hon har fyllt tre år så med största sannolikhet kommer vi sätta henne där i Januari! vore smidigt att ha två av dem på samma skola :)




Apan i palmen

Mollie roade sig med att tvätta cyklar



Jamie på sin skolgård

Inga kommentarer: